Ljuvligheter för hem och själ

Äntligen får jag lite tid vid datorn! Eftersom Erik spenderar sådär åtta timmar om dagen åt att sitta vid datorn och spela, och eftersom min dator har gått sönder, får jag inte så mycket tid att sitta.. Men nu så! Har pluggat matte hela dagen, så ögonen blöder och hjärnan bubblar just nu. Ska bli så skönt att få denna tenta överstökad imorgon. Sånt himla slit är det med matte! Hoppas hoppas jag klarar den!! Jag måste klara den! Nu ska jag mysa med vetekudden och kolla ut lite julklappar åt mig själv innan jag tar tag i plugget igen.. :)

Dessa två ljusstakar hade passat i fönstret i arbetsrummet, bredvid den vita segelbåten i trä. Måste bara kasta ut den rosa lampan som står där först ;) Levande ljus är så mycket finare!
www.lilaella.se

Kommentarer
Postat av: Frida

sååå sjukt, jag kollade in dessa igår och tänkte beställa två till vardagsrummet. SÅ fina!

2010-12-06 @ 21:45:23
URL: http://fridasundholm.myshowroom.se
Postat av: Anonym

Haha vi är ju galna! Men de är grymt, för vi båda kommer ju trivas att vara hemma hos varann :p Som sagt, vårt hus i framtiden kommer bli kick ass ;) Tills dess får vi stå ut med vår identiska smak :D

2010-12-06 @ 22:52:50
Postat av: Frida

menar det :-) jag ska kolla lite i morgon om jag hittar några liknande annars klickar jag hem direkt! mi casa zu casa - eller nå :-)

2010-12-06 @ 22:59:20
URL: http://fridasundholm.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0