Today

Dagen började med min kick-ass grupp, vi pluggade flitigt hela morgonen och höll sedan redovisning under seminariet. Efter skolan blev det ett pass på gymmet, och sedan dess har jag tillbringat dagen hemma i soffan. Har skrivit julkort till de underbara i min omgivning och bara pysslat :) Ikväll laddar vi inför säsongs-avslutning för Dexter, världens absolut bästa serie! Både jag och Erik är totalförälskade i Mister Michael C Hall!
www.emeran.blogg
Älskar den här bilden på mig, syrran och världens sötaste bebisprinsessa. Erik... Känn pressen!!
www.emeran.blogg

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)söt blogg

2010-12-13 @ 18:37:08
Postat av: Anonym

Haha goos!

2010-12-13 @ 19:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0