Lovers

Haft en sjukt intensiv dag idag, eller i alla fall i jämförelse med en slapp studentvardag, och med tanke på den sjuka mängden snö som lyckades hålla tag i benen och gjorde varje steg till ett träningspass! Gick upp sju och gick på föreläsning om stjärnhimlen och gyllene snittet. Okej. Därefter mötte jag upp Erik och vi åkte in till stan, njöt av sushi och handlade julklappar. Fick köpt en superfin julstjärna till vårt fönster också, och lite gotta till imorgon :) Tusen påsar senare (aj min rygg) sprang vi ikapp en buss. Jag hade ett litet bråk med busschauffören (jag må se snäll ut men är fan inte rädd för att skälla ut folk som beter sig som idioter). Väl hemma blev det pyssel, sen iväg till gymmet för Zumba och shit bananas vad trött jag blev! Skakade hela vägen hem på cykeln. Nu sitter jag nyduschad i myskläder, mätt i magen och har haft en riktigt jäkla rolig dag ändå. Skrattat och dummat mig, flamsat, skämt ut mig och bara varit. Nu ska jag återgå till myset! Puss :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Supersnygg outfit! Åh, gosis vad jag saknar dig när jag ser dig! Så naturligt söt!! Kom hit snart! Nu ska jag åka och jobba, hoppas du får en underbar 4:e advent :)

2010-12-19 @ 13:09:02
URL: http://barahelena.blogspot.com
Postat av: Emilia

åh stumpan va söt du är, glad jag blir :) saknar dig megamycket, saknar allt med dig! och är så glad att vi kan följa varann var vi än bor och befinner oss i livet. duktig du är som jobbar och kämpar på, ha en underbar dag gumman. love love love love!

2010-12-19 @ 16:38:54
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0