Julfest



Tack som fan alla som kom igår! Hade sjukt roligt, trevligt och mysigt! Ska bjuda er på en fet bildbomb lite senare, men först ska jag mysa ner mig i soffan med grabbarna och kolla på Christmas Carol med Jim Carrie. Så sjukt bra! Vi har mysdag här hemma med pizza och cola, och jag mår konstigt nog alldeles alldeles fantastiskt...! Hoppas ni mår förhållandevis bra idag, trots alla julshots och allt julgodis vi tryckte i oss igår ;) Och hoppas givetvis att ni hade en lika magisk kväll som jag hade! Lots of love

Kommentarer
Postat av: Malin

SÖTEMILIA!

2010-12-19 @ 16:55:35
Postat av: Linda

tack själv:) Jättekul va det:) fast den sista bilden på mig va väl inte den vackraste direkt;) hehe

2010-12-19 @ 17:12:11
Postat av: Emilia

haha johodå fröken linda! if i say so it is so! sötnooos :)

2010-12-19 @ 19:21:25
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0