Juldagen

Juldagen spenderades först med middag hemma hos Erik, ett glas rött och Eriks underbara familj. Jag spelade dans Wii med Eriks lillasyster medan alla andra drack kaffe där nere och hörde duns duns av våra stela danssteg. Därefter gick vi ut i vad som kändes som trettio minus, åkte hem till Linus där det bjöds på drinkar och glada människor. Jag och Linnea skrattade lungorna av oss, ramlade ihop, och skrattade ännu mer. När tiden var mogen tog vi vagnen till Berså där vi hade vip och slapp den gigantiska kö som garanterat hade förintat oss i denna kyla. Väl på Berså dansade vi oss svettiga och jag köpte överdrivet många shots.

Många skratt och danssteg senare förstördes kvällen ganska drastiskt. Någon tyckte inte om att se mig glad och lycklig, någon hade psykiska men eller bara var allmänt dum i huvudet. Började putta på Linnea och trodde vi hade gått före i kön till garderoben. Jag försökte lugna och säga lugnt att vi stått i kön hela tiden. Då matar kärringen ett slag hårt som betong och knockar mig rakt på näsan. Jag faller ihop på golvet och ser stjärnor. Människor skriker och försöker få upp mig men jag ramlar ihop igen och tror att jag svimmade för en sekund. Kaous utbryter och jag blöder från näsan och vinglar mig ut i armarna på en tjej och jag gråter och gråter. Erik kommer ut och håller om mig och släppte mig inte på hela natten.




Kommentarer
Postat av: Frida

men snuttan? what!? vilken jävla idiot.. blir så arg! vad är folks problem? gå runt och slåss lixom.. fyfan! hoppas allt är bra med dig! PUSS

2010-12-27 @ 19:06:58
URL: http://fridasundholm.myshowroom.se
Postat av: Emilia

ja helt sjukt vilka idioter det finns! visst blir man arg! tack gumman, hoppas allt är bra med dig med! och att du har ett underbart jullov <3 PUSSAR

2010-12-28 @ 17:11:22
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0