Julafton

Julafton var magisk! Blev bortskämd av mina fina systrar med så mycket paket att jag inte vet hur jag ska få med mig allt hem till Örre igen. Vi öppnade paket i över två timmar, åt världens godaste kalkon och gravad lax. Fick finbesök av våra fina pojkvänner. Gjorde julklappsleken och skrattade. Kollade på film från när vi var små, fick se Erik rodna och älska mig kanske ännu mer? Haha, det var ljuvligt helt enkelt. Sen kväll tillbringades hemma hos Erik där jag fick fina paket och ännu mer mat.
Jag har världens bästa familjer!


Kommentarer
Postat av: Hanna

God fortsättning! :) Vad fick du för julklappar då?

2010-12-28 @ 11:16:45
URL: http://hannaii95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0