It's the wrong kind of place to be cheating on you

Min dator har gått sönder! Därav dåligt bloggande... Veckan har mest bestått av skola varje dag och träning, tenta vankas på tisdag och paniken kryper i min kropp! Idag tog vi oss ut i typ 30 minus och handlade lite julklappar, och eftersom jag började redan i augusti är jag nästan klar ;) Bara Eriks familj kvar! Mycket mysig dag iaf, med god sushi på favoritstället, och flera stelfrusna tår senare tillbringade jag minst en halvtimme i en kokande het dusch. Underbart! Nu sitter jag med myskläderna på, pluggar matte och väntar på mat och ett glas rött. Kvällen ska tillbringas i soffan framför lyxfällan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0