Imorgon smäller det

Imorgon åker vi hem till våra underbara! Det ska mysas i soffan, i jacuccin, ätas god mat och gosas med familjen. Vi firar hos både min mamma och hos Eriks pappa på julafton, och resterande dagar ska vi hinna med att hälsa på Eriks mamma och min pappa ute på hönö. Syskongos ska hinnas med, fika med saknade vänner och sälvklart en hel del skålande ute på dansgolven. Kommer bli amazing! Mamma skickade precis ett julkort över mejlen, haha. Ser att datakunskaperna från 90-talet fortfarande sitter i. Men omtanken är ju klockren, men frågan är varför det är en bild på mig när jag är liten? Haha, mamma.


Kommentarer
Postat av: Emilia

självklart bor inte eriks mamma och min pappa ihop ute på hönö....! eriks mamma bor över huvud taget inte på hönö. hon bor på hvidfeldtsgatan. i centrum. göteborg. punkt.

2010-12-23 @ 21:09:55
Postat av: Elin

Haha! Hoppas din jul var magisk och att vi ses ikväll!

2010-12-25 @ 16:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0