Hemmamys I'm in love

www.emeran.blogg.se
Kvällens mys-outfit ;) Det bästa med vintern är helt klart... Att vara inomhus! Så skönt att komma in, ta en varm dusch och ta på sig mysiga kläder när kylan ligger utanför.. :) Kom nyss hem och jag är helt slutkörd, ramlar nästan så fort jag ställer mig upp för mina ben skakar så. Vill bara ligga i soffan med vetekudden och mysa framför tvn, men måste laga middag för snart kommer Erik hem från jobbet. Men sen, sen ska jag inta soffläge! Final i Idol är ju ikväll :) Vem vill ni ska vinna? Mina favoriter har redan åkt ut, så jag vet inte riktigt än.. Jag hejar på den som vinner helt enkelt ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig. Så mysigt att ligga inne när minusgraderna lurar utanför. Skitsnygg är du by the way!

2010-12-10 @ 19:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0