Give me that slow knowing smile

Vilken vacker dag! Sjunger ikapp med Lisa Ekdahl samtidigt som jag städar lägenheten för sådär tredje dagen i rad (gud jag måste lida av något tvångssyndrom) men vad gör det så länge solen skiner och öppna upp ditt fönster spelas på högsta volym. Idag ska jag uträtta ärenden och handla med cykeln. Bilen vägrar starta, så tre paket från posten, toapapper, mat och julklappar ska jag försöka få med mig hem. Detta ska bli en syn för gudarna! I detta vinterlandskap och allt, ojoj.. Men men vad gör man ;) Ha en underbar dag nu! :)
www.emeran.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin topp! Var kommer den från?

2010-12-14 @ 14:10:26
Postat av: Anonym

tröjan e från diesel o ella har den i vitt, svart och blått. mvh bigsister =)

2010-12-14 @ 14:56:33
Postat av: Emilia

Haha Lotta du är ju så ball!! :) Saknar dig!

2010-12-14 @ 17:56:44
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0