En ny kärlek

www.asos.se
Klickade precis hem denna fina väska, den kommer passa utmärkt till en beige, brun eller svart klänning i vintermörkret. :) Kände att jag var värd ett köp efter en dag med mycket känslor, vilket är extremt utmattande. Och vi tjejer är ju experter på känslor, att känna för mycket och tänka för mycket. Vi är för godhjärtade för vårt eget bästa helt enkelt. Legat i soffan och snyftat hela dagen men nu mår jag mycket bättre. Inte bara pga av shopping såklart, har kollat på mysiga serier, värmt mig i myskläder och bara tagit hand om mig själv :) Imorse hann jag med att skriva en lång tenta också, hoppas verkligen den gick bra nu, och efter tentan gick jag till gymmet och körde slut på mig. Så lite har jag fått gjort idag. Nu ska jag ha myskväll - har en dejt med ett glas rött framför dokumentären om skönhetsoperationer. Puss!

Kommentarer
Postat av: Mallan-Ballan

Unna-sig-shopping är den bästa!!! Fortsätt unna!!

2010-12-07 @ 21:58:55
URL: http://enmalinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det bästa som finns, ATT UNNA!!

2010-12-08 @ 11:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0