Annandagen

Uppdateringen fortsätter, som folk har tjatat! ;) Gårdagen spenderades med min underbara big sister, hennes pojkvän, hans familj, my little sister och min underbara Erik på Bergakungen. Vi såg Änglagård och den var vansinnigt mysig! Bio är perfekt bakis-göra, minimal ansträngning. Efter filmen åkte vi hem och chillade hos Maria, åt dumle och pepparkakor med ädelost. Åkte sen hem till Erik igen och där bjöds det på julmat :) Efter maten var jag så enormt trött! Hela mitt ansikte ömmade efter den hemska natten, jag var fortfarande frusen och baksmällan var ett faktum. Jag kröp ner i sängen och somnade redan klockan åtta, och vaknade inte fören imorse runt halv tio av att Erik packade för att åka till Skåne över dagen. Jag har sovit typ 14 timmar, haha gött! Erik spenderar som sagt dagen i Skåne, hans syster bor där. Jag brukar alltid följa med, men jag orkar helt enkelt inte idag. Ska mysa här hemma hos Erik istället, lovely! Och senare idag ska jag kila över till mamma och umgås med henne och lillasyster. Perfect! :-)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så fräsch!

2010-12-28 @ 17:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0