We no speak Americano



Igår intog vi Strumpis och slog bokstavligt talat klackarna i taket. Jag tror vi alla kommer ha träningsvärk idag så galet vi dansade, och blåmärken så många gånger vi ramlade in i det ena efter det andra. Vi dansade på borden och sjöng som om det inte fanns någon morgondag. Jag skrek av skratt och fick ont i magen så roligt jag hade. Världens goaste grabbar, har inte haft så roligt eller skrattat så mycket på väldigt väldigt länge. Nu ska vi mysa i soffan framför Cleo. Puss!

Kommentarer
Postat av: /andy

Jag instämmer helt, vilken suverän kväll vi hade.... Efter att shottarna hade börjat verka kändes som man befann sig på en helt annan planet!! haha, vi regerade hela dansgolvet!!

2010-08-28 @ 10:48:42
Postat av: Erik Andersson

Haha, omgivningen misstänkte speedmissbruk

2010-08-28 @ 11:25:04
Postat av: Emilia

haha sannerligen!

2010-08-28 @ 11:40:14
URL: http://emeran.blogg.se/
Postat av: andy

Göteborgs vapensköld vakade över oss!

2010-08-28 @ 16:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0