Bounce like your ass had the hiccups



Idag har jag slipat för land och rike. Svettpärlor har prytt min hud med budskap om bättre tider. Eller i alla fall finare köksmöbler. Stolarna och köksbordet ska bli vita och inbjuda lata arslen vila. Erik tyckte stolarna var riktigt snygga när jag slipat dem, "så som de var". "Ja men vi målar dem vita älskling, det kommer bli bättre" svarar jag och ber till Gud att jag inte ska behöva leva med möbler inspirerade från en tid då pesten och Karl Johan tjofräs den XIV härskade över Sverige. Nej, nu öppnar jag färgburken och doppar penseln innan det är för sent. POK!

Kommentarer
Postat av: lotta

HAHAHA. jag vet vilket hästjobb d där är! good luck! ett tips: köp några fina stolsdynor (annars finns risken att de blir som hemma hos våra hemmamålade stolar: massor av repor från folk som suttit me jeans...

2010-08-24 @ 08:38:16
Postat av: Emilia

haha, jag vet! tänkte på dig sååå när jag gjorde det. CRED TILL LOTTA! ja vet, vi tänkte köpa dom rutiga - blåa och vita - från IKEA. men dom är slut i örebro :( kanske finns i linköping?? kan ju kolla upp de :)

2010-08-24 @ 11:09:52
URL: http://emeran.blogg.se/
Postat av: Helena

Vad du är duktig!! :) Jag tror att slutresultatet kommer bli skitbra. Kommer sen i september och provsitter ;) Pusssss

2010-08-24 @ 12:18:30
Postat av: Emilia

Tack sötnos! :) Haha, jaa det måste du göra ;)

2010-08-24 @ 13:46:15
URL: http://emeran.blogg.se/
Postat av: Erik Andersson

Jag gillar att gamla Bettan är med på bilden!

2010-08-27 @ 17:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0