SO HAPPY I COULD DIE

Den här bloggen tillägnas er mina vänner. I ärlighetens namn var det Erik som övertalade mig att vi skulle börja blogga nu när vi bor tillsammans. Här kan ni alltså få följa vårt nya liv som sambos, våra äventyr som vilsen student - som Örebroare.

Det är torsdag och vi har precis återhämtat oss från gårdagen. Ungefär så illa var det. Nejdå, flytten har gått strålande. Gårdagens minnen skvallrar om skratt, städ och bus på ängen utanför lägenheten. Vi höll på och städade, packade upp och rensade långt in på natten. En dusch och en nybäddad säng senare deckade båda hårt med en ryggsäck full av nya intryck. Eller snarare jag. Allt har plötsligt gått med rivfart och nu är vi här, i Örebro, på Tärnvägen. Älskade Tärnvägen, det är så idylliskt och fint här. Här är vårt nya hem och här ska vi bo tillsammans. Jag har lämnat Linköping bakom mig. Här ska jag börja på ett nytt universitet, möta en ny stad med nya människor. Jag är nyfiken på alla och samtidigt inga. Känslorna bubblar och är många, men alla är positiva. Lyckan jag kände då jag vaknade imorse går inte att beskriva, morgonpigg och full med energi att börja mitt liv här. Sen när blev jag morgonpigg, liksom? Antar att detta är nystart, mitt nya liv. Jag ska bli en bättre människa helt enkelt. Okej guys, NU KÖR VI!


Kommentarer
Postat av: jonna

bra gjort med en blogg darling! xoxo

2010-08-19 @ 18:33:47
URL: http://outoftime.blogg.se/
Postat av: Aleskandr

HÄRLIGA ni är!! Saknar er..

2010-08-19 @ 20:49:56
Postat av: lotta

love u

2010-08-19 @ 21:39:32
Postat av: Emilia

vi saknar dig alex!! love you guys :)

2010-08-20 @ 12:03:34
URL: http://emeran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0