Smekmånad

Det är nu dialogerna går ungefär såhär här hemma: - Tar du disken älskling? - Ja men självklart, mer än gärna mitt lilla hjärtegryn! Erik har en oförskämt bra förmåga att vrida om sin maskulitet till den smekmånads-anpassade-sambo-attityden. And I'm loving it.

9 veckors sommarjobb och direkt över till det här fulltidsjobbet. Det finns så mycket att pyssla med lägenheten, men vi fnissar oss igenom sysslorna och mår riktigt jävla bra helt enkelt. Oss går det ingen nöd på! Gårdagen spenderades på Mariebergs Köpcentrum. Vi lekte oss igenom sovrummen på IKEA, gottade oss i restaurangen och köpte fina hyllor till min Walk in closet. Hemma igen lekte vi könsroller - Erik ägnade sin fulla koncentration på elektronik-biten medan jag skurade badrummet från topp till tå. Men nu har vi också ett skinande rent hem och en rauter, så nu kan jag blogga var som helst ;) SWEET!



Medan Erik fick svettas passade jag på att fota min nya väska. FAVORIT. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

NAJS!

2010-08-21 @ 17:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0